Huomenna menen tutustumaan uuteen työpaikkaan. Jouduin kaivamaan paikan osoitteen netistä. Joo, mitäpä sitä nyt uudelle työntekijälle ajo-ohjeita antamaan... Aion pitää tiukasta kiinni siitä, että työtä on kahtena päivänä viikossa 8-16 välillä. Näin minulle sanottiin. Käytännössä kaikkien asioiden hoitaminen ei onnistu virka-aikana, mutta muut asiat tehköön sitten joku muu. Minä EN aio olla kello 5 (!!!!!) 100km päässä yhtenäkään aamuna!!!!! Enkä mene myöskään edellisenä iltana, koska minun on tarkoitus tehdä töitä kahtena päivänä viikossa. Ei oikein tunnu hyvälle tällainen epätietoisuus. Siis kun kaksi ihmistä puhuu aivan eri asioita. Toinen ei ole paikan päällä koskaan käynytkään. Mainostaa vain kivaksi paikaksi... Minulle on taidettu luvata ihan liikoja. No, en aio todellakaan ruveta joustamaan. Minun ei tarvitse. Tarvitsee vain varoa, etten vahingossa lupaile kiltteyttäni taas jotain, mitä en tule jaksamaan.

En taida enää suunnitella kovin paljon käyttökohteita tulevalle palkalle. Olisi ollut ihan kiva hankkia joulusiivous tänne, mutta näköjään olen reipastunut siivoamaan ihan itse. Viime viikolla pesin ikkunoita!!! Vähän pessimististä, mutta parempi varautua siihen, että en jaksa kuin tämän vuoden loppuun asti töitä. Siihen asti on nyt sovittu. Onhan sekin jotain.