Olen jo monta viikkoa sitten päättänyt äänestää presidentinvaaleissa Väyrystä. Olen aina inhonnut sitä miestä. Toisaalta tajusin, että tästä ääliöstä voisi olla vähiten harmia juuri presidenttinä! Toisaalta täytyy ihailla hänen vuodesta toiseen jatkuvaa haaveen metsästystä. Tällä miehellä todella on unelma! Kaikista ehdokkaista Väyrynen on varmasti se, joka eniten haluaa tulla valituksi ja pistää itseään eniten likoon. Yhtään minua ei enää haittaa se, että hän on kohtuullisen Eu-kriittinen. Itse asiassa hän kuitenkin pyrkii aidosti edistämään Suomen itsenäisyyttä ja etuja.

Niinistö on minusta liian kyvykäs presidentiksi. Jokin muukin hänessä häiritsee mutta en osaa määritellä, mikä. Kenties hänestä tulee hyvin kylmä vaikutelma. Sehän se. Älykäs ja kylmä. Hänellä olisi minusta kuitenkin enemmän annettavaa jossain virassa, jossa on oikeasti mahdollisuuksia vaikuttaa. Todennäköisesti Niinistö kuitenkin voittaa, koska moni äänestää varmaa voittajaa. Ihmiset eivät viitsi ajatella. Se on harmi.

Haavisto voi hyvinkin päästä toiselle kierrokselle, koska ihmiset eivät halua Väyrystä valita. Siinä olisi melkoinen pommi, jos hänet valittaisiin. Hih. En silti siihen usko. Kyllä ihmiset ovat niin konservatiivisia loppupeleissä. Mua ei seksuaalinen suuntautuminen häiritse, mutta Haavisto on aika outo. Ei mulla oikein ole mitään kuvaa siitä, miten Haavisto voisi olla hyvä presidentti. Ekologiset arvot ja kokemus maailmalta ovat tietysti ihan hyviä asioita, mutta.... pitäisi tuntea ehdokas paremmin. Joka tapauksessa olen jo valintani tehnyt. Käännän samalla maailmaani kerrankin ylösalaisin!