Jestas kun voi suuttuttaa tietokoneen kenkkuilu kesken kaiken! Tänään alkoi sama homma kuin eilen: päivitä flash. Vastahan sen eilen päivitin suurella vaivalla! En rupea siihen enää, en. Ensin piti poistaa vanha versio ja sitten laittaa uusi. Latautuminen ei meinannut millään alkaa ja mulla alkoi keitttää. Miina oli kaikessa rauhassa mun sylissä ja mun teki mieli heittää viaton kissaparka seinään! No, sentään maltoin mieleni ja totesin ettei mitään korvaamatonta tapahdu, jos joku peli ei toimi. Kerrankin kykenin kuuntelemaan tunteeni ja toteamaan sen ylimitoitetuksi. Pääsin järjellä sen yli. Haluaisin antaa kunnian itselleni loistavasta ajattelutyöstä, mutta jäljet johtavat taas kerran viisaan Miinan luo. En minä olisi saanut mieltäni maltettua ellen olisi halunnut antaa Miinan olla rauhassa. Miten se aina onnistuu olemaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan? 

Sain itseni tänään kuntosalille monen päivän jahkailun jälkeen. Minulle tuli siellä niin paha olo, ettei ole mikään ihme että se tuntuu niin vastenmieliseltä. Minun pitäisi löytää joku kivempi liikuntamuoto, joka ylläpitäisi lihaskuntoa. Se onkin vähän vaikeaa. Pilateksen pitäisi olla lihaksiakin kehittävä, mutta eri tavalla kuitenkin. Se on suorastaan liiankin rankkaa. En voi oikein jättää liikuttamatta itseänikään kun hartiat jumittuvat niin herkästi. Vitun masennus! Se on oikeasti syypää siihen, että liikunta tuntuu pahalta. Miten monta vuotta tätä paskaa täytyy kestää! Vaihdoin sitten hermosäryn henkiseen tuskaan ja väsymykseen, joo. Pääseekö siitä muka joskus eroon? Onko kuolema oikeasti ainut parannus masennukseen?