Mä oon niin väsynyt, että melkein oksettaa. Samalla oon niin levoton, että en jaksa istua koneen ääressä. Olen siis käyttänyt aikaa tänään hyödyksi ja siivonnut. Eilen aloitin ikkunanpesun keittiönikkunasta. Näytti niin hyvältä, että jatkoin tänään kahdella ikkunalla. Samalla pesin vessan ja vähän imuroin sieltä täältä. Aika hyvin!

Väsynyt olen Pepin ansiosta. Tai minä itse annoin sille luita, joiden ansiosta sille on tullut hätä keskellä yötä jo kahtena peräkkäisenä yönä. Eilen laitoin koirat loppuyöksi tarhaan, mutta Peppi haukkui sitten siellä vaikka kuinka kauan. Viime yönä se vain kulki levottomana ja Roopekin taisi hermostua siihen. Se asettui ovenrakoon esteeksi niin, että Peppi joutui olemaan vankina eteisessä! Aika älykästä! Roope on kyllä nukkumisesta melkein yhtä tarkka kuin minäkin. Ei se pidä valvomisesta. :)

Vähän tuntui oikeastaan tyhmältä haaskata päivä siivoamiseen. Ulkona on aivan mielettömän lämmin ja kaunis päivä. Toisaalta näen maisemat nyt paremmin puhtaista ikkunoista. Miina oli kovasti mielissään ikkkunoiden avaamisesta. Se meni niihin koko ajan keikkumaan ja haistelemaan maailmaa. Pari kertaa se syöksyi sinne mun selän kautta! Miina joutui jäämään mun harteilleni seisomaan yhdellä syöksyllä, kun ikkunaan ei ollutkaan vapaa pääsy. Aikas herttaista.

Voi mahoton, kuinka väsyttää ja järki seisoo. Haluan niin kovasti nukkua ensi yönä. Kunnolla. Pitäisi itkeä, mutta en jaksa.