Mä oon ruvennut heräämän aamuisin ennen yhdeksää. Mulle riittää alle 10 tunnin unet! Aamuisin olo ei ole myöskään ollut kuin zombiella. Olen ollut sen verran pirteä, että ennemmin nousen ylös. Ei tule enää uni uudelleen. Ihme juttu, vaikka päivisin olen edelleen tosi hermostunut. Mulla on aivan sellainen olo, että en saa kotona enää asioita tehtyä. Enkä saakaan. Eskon luona työt on aina ihan sekaisin. Eilenkin piti ruveta pakkaamaan kiireellä tavaraa, jota oli jo tultu hakemaan. Valitettavasti tämä on ihan normaalia. Mitään ei ole tehty ajoissa. Mulla meinaa revetä pää tuollaisessa kaaoksessa. Toisaalta, ei se ole minun kaaokseni! En yhtään ihmettele, ettei Esko saa pidettyä työntekijöitä. Ei tuollaista kestä kukaan. Minunkin tekee jo mieli lakata vähäksi aikaa menemästä. Ahdistaa niin kovasti, kun en ehdi olla koirien ja Miinan kanssa riittävän paljon. Esko vie mun aikaa vielä illallakin ja viivästyttää puhelimessa mun nukkumaanmenoa. Silti herään aamulla ihmisenä.