Roope on laihtunut aivan kauheasti! Se on kohta kävelevä karvakasa kirjaimellisesti, koska siinä ei muuta kohta olekaan kuin karvaa. Naapurin silmään se oli liian lihava.... Ei se sitä tosiaankaan ole. Hankin sille rasvaista lihaakin, mutta ei sekään oikein hyvin maistunut. Suunnilleen yökki paloja alas niin kuin joku pikkulapsi. Pitkällisen pohtimisen tuloksena päätin kokeilla ensin antepsinia, jos sillä vaikka on maha ärtynyt. Eka tabletti ei ainakaan vielä vaikutttanut mitään. Saa nähdä, pitääkö ruveta verikokeen ottoon. On se niin sietämättömän laiha, ettei tuohon voi enää olla reagoimatta. Johan mä oon koko talven odottanut, että se joku päivä sitten syö paremmin.

Auton sain käytettyä huollossa pikkukorjaamolla. No, siellä ei sitten ollut kaikkia suodattimia ja öljyjä, joita tuohon autoon tarvittiin, joten joudun tekemään uuden reissun. Toivottavasti on hurjan paljon halvempaa kuin merkkiliikkeessä... Vähän harmittaa, kun ei se mies halunnut veloittaa vielä mitään, vaan vasta sitten kaikki kerralla. Olisin halunnut vähän arviota siitä, miten paljon rahaa mulla on loppukuukaudeksi käyttöön. Tilillä kun ei niin mahdottomasti enää ole rahaa... Jääkaapissa on puutteita, Pepin ruoka on täysin loppu... No, Roopen ruokaa on!!!

Raivostuttavaa, kun postinkantaja oli laittanut lapun laatikkoon. Kulku autolla laatikolle on estynyt, kun tienauraaja on tehnyt kasan siihen laatikon viereen. No, minäkö sen suunnattomilla lihaksillani siirrän? Tuo lumimassa on mun pihassakin niin kovaksi mennyt, ettei mun voimat riitä senkään poistamiseen saatika sitten aura-autolla tehtyyn kasaan. Ajakoon ohi vain. En todellakaan kaipaa sitä mainospostia, mitä ainoastaan on viimeaikoina mun laatikkoon tullut.