Annan tästä lähtien itselleni ruusuja ja risuja, jos olen jostain asioista itseeni tyytyväinen tai tyytymätön. Ruusuja saan siitä, että vein roskiksen ja pesin kissanhiekkalaatikon. Annan itselleni myös ruusuja siitä, että muistin yrityssuunnitelmani. Se sai minut viime vuonna toiveikkaaksi tulevaisuuden suhteen. Oloni on ollut erittäin huono sen jälkeen, kun tajusin, ettei minulla ole varaa käydä enää koulutuksissa. En tapaa enää kollegoitani. En pysy ajantasalla. Työni on kuitenkin se, mikä minua innostaa ja kiinnostaa. Nyt en saa kokea sitä mielihyvää. Ajatuskin työnteosta inhotttaa, koska en pysty siihen panostamaan. Mutta jos kuitenkin tekisin pienen liikkeen yritykseni eteen.... rekisteröisin uuden nimen toiminimelleni ja tekisin loppuun nettisivuni. Antaisin itselleni mahdollisuuden sittenkin innostua. Antaisin itselleni mahdollisuuden saada kyselyitä...

Risuja saan siitä, että olen tyytyväinen pienten kotitöiden teosta! Naurettavaa! En minä voi olla sellainen henkilö, joka hädin tuskin saa roskia vietyä! Miten alas sitä voikaan vajota.... Risuja saan myös siitä, että unohdin käydä suihkussa. On pitänyt jo kaksi päivää tehdä niin, mutta unohdin taas. Niin alas olen vajonnut. Olen pettynyt itseeni.