Olisikohan toinen tapa ilmaista mun mielialani tänään EVVK? No, joka tapauksessa olen täysin haluton. Koirat sai kyllä pidemmän lenkin aamulla, kun parina päivänä on iltalenkki jäänyt olemattomaksi. Sitten yritin lopultakin alkaa reen tervaukseen, kun tulin siihen tulokseen että en sitä enää saa hiottua. Kesken jäi. No, ehkä olen tyytyväinen kun sain sen homman edes jotenkuten käyntiin.

Eilen sain ostettua multaa, kun päätin ettei mun talous siihen kaadu. Jos saisin noita taimia vähän istutettua jossain vaiheessa, niin olisin aikas tyytyväinen itseeni. Tuskin tänään kuitenkaan tulee sitä tehtyä. Ei vain huvita mikään. Esko soitti ja se oli häneltä huono idea. Tyrmäsin kaiken, mitä hän ehdotti. Olin tympeä, väsynyt ja katkera. Ei mua huvita häntä viihdyttää. Piste. Mun yksinäisyyteni on saavuttanut sellaisen asteen, että mä en enää viihdykään ihmisten seurassa. Olen vaivautunut ja hermostunut. En kykene peittelemään sitä. Olen mielummin yksin kuin saan entistä huonomman maineen. Lopputulos on itse asiassa ihan sama kummin päin vain. Jos pakotan itseni ihmisten seuraan ja käyttyäydyn ikävästi, niin karkotan joka tapauksessa kaikki ympäriltäni. En haluaisi sitä sanoa tai ajatella, mutta.... on kaikille parempi kun suosiolla valitsen yksinäisyyden. Ei se niin kamalaa ole. Tuttu olotila. Surullista kyllä, mutta tuttu on turvallista. Eikä sen tarvitse välttämättä kestää ikuisesti. Juuri nyt vain on näin.