Olo on synkkä ja pimeä. Siitä viis! Tämä on sentään tuttu ja turvallinen paikka. Täällä pimeässä kuilussa saan olla ihan yksin ja rauhassa. Kukaan ei tule tänne häiritsemään minua!

En halua asua täällä. Täällä ei ole minulle mitään. Yritin jo katsella taloja isoisäni kotipaikkakunnalta, mutta etuovi ei auennut. Surkuhupaisaa. Yrittääkö joku suurempi taho estää minua katselemasta taloja? Saahan sitä nyt katsella. En minä muuton suhteen saisi kuitenkaan mitään aikaan. Liian paljon hankalia ja vaikeita asioita ja liikaa tekemistä. En halua tehdä mitään. Haluan vain olla möllöttää. Sitähän minä saan, koska minulla ei ole ketään!!! Olisi edes juuret ja isoisä lähempänä....

Minulla ei ole mitään täällä eikä oikeastaan missään muuallakaan. Olen tähän asti muuttanut vain työn perässä ja kerran miehen perässä. Tänne muutin vailla mitään muuta syytä kuin että saisin nukkua! Ehkäpä se onkin tärkein mahdollisin syy minulle. Paitsi että nyt säpsähdän ja säikähdän aina kun kuulen auton äänen tieltä. Eihän tänne vain kukaan tule ilman lupaa? Lupaa ei nimittäin kukaan saa!!!!