Ilmoittauduin sitten usealla kansalaisopiston kurssille. Nehän alkavat jo vajaan kuukauden päästä ja tämä yrittäjäkoulutus on vielä silloin kesken! Kaikkea älykästä minä taas keksin oman pääni menoksi. Eihän niille tietenkään joka kerta tarvitse mennä. Kaipaan muka lepoa ja rauhaa, enkä sitten oikeasti osaakaan pysähtyä. Maailmassa on toki kaikenlaista kivaa tekemistä mutta kaikkeen ei voi revetä. Ahne olin. Ei siihen muuta syytä taida olla.

Tänä aamuna heräsin jo ainakin puoli tuntia ennen kellon soittoa. Oli kauhea vessahätä ja Roope tuijotti minua. Ilmankos olin aivan uninen koko päivän ja jouduin tosissani taistelemaan hereillä pysymiseksi. Minun oli tarkoitus ostaa kissanruokaa, mutta en löytänyt lompakkoani mistään. Luulin, jo jonkun varastaneen sen. Löytyi se sitten kotona kuntosalikassistani, jonne olin sen ihan itse laittanut. Sitten  saatoin helpottuneena kaatua sänkyyn. Melkein pari tuntia taisin nukkua.

Tänään olikin viimeinen atk-päivä. Taulukkolaskennan tentti meinasi aiheuttaa vähän ongelmia, mutta keksin sitten ratkaisun. Sillä on sitten A-kortti suoritettu. Tästä eteenpäin on koulua maanantaista keskiviikkoon. Sen luulisi helpottavan väsymystä.