Nukuinpa sitten viime yön tooooosi huonosti. Höh! Olisin kuvitellut, että kun olo on hyvä, niin unikin olisi sitä. Vaan ei! Pyörin ja pyörin sängyssä ja ravasin pissalla ainakin viisi kertaa. Joko elimistöni kävi ylikierroksilla rutiineista poikkeamisen vuoksi tai sitten konsertin jälkeen syöty pizza vaivasi. Toissayönkin nukuin huonosti, kun aloin jännittää konserttia. Niinpä nyt olo on tosi uupunut. Tämmöinen vie kyllä jotenkin pohjan kaikelta tekemiseltä. Yritän piristää mieltäni, mutta rutiineista poikkeaminen johtaa aina väsymiseen. Parhaiten voin, kun pysyn kotona ja lenkkeilen vain koirien kanssa enkä ole tekemisissä ihmisten kanssa. Pieni sivuseikka on tietysti se, että paremman jaksamisen lisäksi alan jossain vaiheessa tuntea itseni yksinäiseksi....

Näin toissayönä unen, jonka jopa muistan. Luultavasti näin unta, jossa uneksin tämän muistamani unen, mutta en ole ihan varma. Olin patikoimassa Rukalla kahden miehen kanssa. Ventovieraita olivat, en tiedä yhtään, miksi olin heidän kanssaan siellä. Olin kuitenkin ollut siellä ennenkin ja halusin näyttää heille jonkin hienon maiseman, joka oli aivan kuin vuoristossa. Muistutti oikeastaan islantilaisia maisemia. Polun varrella näimme ketun, joka pysyi lähellä. Samalla jäimme yöpymään vieressä olleeseen tupaan. Katselimme tuvan ikkunasta, kun joku mies tuli kirveen kanssa hakkaamaan sitä kettua! Tässä vaiheessa minä olin lapsi. En muista, kuka meistä, mutta joku alkoi soittaa poliisia paikalle ottamaan eläinrääkkääjä kiinni. Poliisi suuttui moisesta soitosta. Ei siis suostunut tulemaan ketun takia paikalle ja löi luurin kiinni. Ota nyt tuosta sitten selvää....