Kävin fysioterapetilla ja suoraan sanoen jäi paha maku koko käynnistä. Haluaisin vaihtaa paikkaa, mutta ei se taida onnistua. Harmittaa, kun en millään muistanut, missä paikassa kävin edellisellä kerralla. Se oli oikein hyvä kokemus. Mulla ei ollut tarkkaa käsitystä, missä tämä sijaitsi. Jätin auton kaupan parkkipaikalle ja lähdin osoitteen mukaan hakemaan paikkaa. Sainkin kävellä aika kauas. Ei sitä löytynyt siitä osoitteesta, jonka olin saanut puhelinluettelosta. Soitin  ja selitin asian. Sain oikean osoitteen ja sanoin, että menee vähän aikaa, kun olin kävellen.

Perillä ei näkynyt ketään. Ei missään ristinsielua. Jonkun oven takaa kuului ääniä, mutta en voinut muuta kuin odottaa. Olin siis noin 5 minuuttia myöhässä tässä vaiheessa. Sain odottaa ainakin toiset 5 min ennen kuin fysioterapeutti ilmaantui. Selitin, mitä on käynyt ja vastailin kysymyksiin. Sitten se terapeutti alkoi selittää, ettei näin pian luu ole vielä luutunut. Solisluun ja sääriluun paraneminen kestää kuulemma yhtä kauan... Joo-oo! Anna mun kaikki kestää. Muka vuosi kestää ennen kuin luu on saavuttanut entisen vahvuutensa. Höpö höpö!!! Ei tehnyt mitenkään hyvää vaikutusta.

Sinänsä itse tuo käden tutkiminen meni ihan hyvin. Selällä maaten käsi nousikin paremmin ja tuettuna lähes yhtä paljon liikkui kuin terve käsi. Koska usein tuli arkuutta, niin sain vain 2 kevyttä harjoitusta kotona tehtäväksi. Koska niitä oli vain 2, en saanut kirjallista ohjetta. Olisi minusta ihan hyvin voinut antaa kirjallisesti, koska enhän minä kauan muista kuinka paljon niitä piti tehdä. Käynnistä ei veloitettu mitään vielä. Se oli minusta ihan viimeinen niitti käynnin tunnelmille. He keräävät kuulemma parin kuukauden ajalta käynnit, ettei tarvitse tehdä kovin paljon paperitöitä Kelalle. Niin ja just ja minä sitten maksan hirveän ison kertasumman! Ei tuollainen käytäntö ole muuta kuin laiskuutta eikä ollenkaan asiakasystävällistä. Edellisessä paikassa kyllä maksoin joka kerta oman osuuteni.

Muutamana päivänä olen syönyt enemmän buranaa, kun on kättä särkenyt. Samalla olen nukkunut huonommin ja ollut päivisin lähes tokkurassa. Jotenkin on ollut sellainen olo, että voiko niillä olla yhteyttä. Eilen otin vain aamulla 2. Illalla meinasin ottaa, mutta päätin jättää väliin. Nukuin yöllä hyvin, heräämättä ja aamulla heräsin melko pirteänä. Hieno homma! Mun elimistö ei kestä siis kuin 2 buranaa päivässä! Reseptin mukaan saisin syödä 8. Ei se auta kuin olla kipeänä, koska en kestä kipulääkkeitäkään.  Että voi olla vaikeaa. Tympäisee.

No, kädessä ei ilmeisesti ole suurempia vikoja, mutta paraneminen kestää silti viikkoja tai kuukausia. Tympäisee. En tykkää.