Tajusin jokin aika sitten, että en ole ikuisuuksiin pessyt kissanhiekkalaatikkoa. Mulla oli ennen tapana pestä se ehkä jopa kerran viikossa. Nyt en ole tainnut muutamaan VUOTEEN sitä tehnyt. En voi käsittää, miten sen olen kyennyt unohtamaan. Niin, nyt sen sitten pesin. Ei siihen kauan mennyt. Yksi nurkka on jo aika tehokkaasti syöpynyt, kun Miina pissii aina samaan nurkkaan. No, voisi kai sitä kohta vaikka uuden laatikon ostaa. Joka päivä olen kuitenkin pissat ja kakat poistanut laatikosta, mutta vesipesu ei ole käynyt mielessäkään. Ihme juttu.

Mulla taitaa olla nyt joulu, kun joulukaktus avasi nuppunsa. Eilen tein joulutorttujakin. Koiraparat kuolasivat niitä ihan tosissaan. Jo taikinan sulatus sai ne toiveikkaiksi. Olin niin itsekäs, etten antanut koirille tortuista maistiaisia. Eihän ne ole terveellisiä koirille.