Eilen käytiin Roopen kanssa harjoittelemassa huskien kanssa vetotouhuja. Kivaa oli ja Roope oli aivan onnesta sekaisin. Tänään käytiin pitkä aamulenkki tekemässä ja päästin Roopen metsässä irti. Kun lähestyttiin tietä, pysähdyin istumaan yhden mökin rappusille ja Roope tuli välittömästi mun luo! Sain sen siis hihnaan aivan vaivattomasti. Palkitsin sen runsaskätisesti mukana olleella makkaralla. Peppi sai toki oman osansa vaikkei tehnytkään mitään sen ansaitsemiseksi. Roope on siis saanut tänä viikonloppuna yllinkyllin virikkeitä. Sitten pitäisi tasapuolisuuden nimessä tehdä jotain Pepin kanssa. Jäljenteko kutsuu kunhan veri sulaa.

Talvi tekee tänään kovasti tuloaan. Räntää on kuulemma satanut ja pohjoisempana lumena on tullut maahan. Minä sain niskaani lenkillä pienen pienen raekuuron. Olisikin rakeet aina niin pieniä...Tuuli oli niin kylmää, että mun piti laittaa huppu päähän vaikka pipo oli päässä.

Viime yönä näin unta, joka kiusaa minua. Rakastelin siinä vähän väliä jonkun miehen kanssa, joka oli jonkinlainen opettajani. Jouduimme keskeyttämään ne touhut vähän väliä, kun joku nainen tuli aina paikalle. Hän oli sen miehen vaimo tai ex-vaimo eikä hän saanut tietää meidän suhteestamme. Tosi ärsyttävää, että mun pitää tuommoista unta nähdä! Olisi ollut edes jotenkin selkeämpi, mutta ei. Aina mun unet on niin epämääräisiä, etten pysty muistamaan yksityiskohtia.