Eilinen tokkura hävisi, luojan kiitos! Nukuin hyvin heräämättä yöllä ja heräsin puoli yhdeltätoista. Voi olla, että olen sittenkin stressanut siitä, että olen pitänyt herätyskellon päällä herättämässä puoli yhdeksältä. Nyt ei siis ollut. Tosin olin kyllä niin poikki ja kävin illalla vielä saunassakin, että kyllä sillä pitäisi taata hyvät unet.

Joka tapauksessa olin jo eilen aivan levoton ja olen tänäänkin. En jaksa millään istua koneen ääressä odottamassa sivujen latautumista. Eilen imuroin tämän huoneen ja pyyhin vähän pölyjä. En vain kyennyt istumaan paikallani vaikka olin aivan tokkurassa. Vaihtoehtoina oli siivoaminen tai sänkyyn meno. Nyt on samanlainen olo. Laitoin jo pyykinpesukoneen päälle. Harkitsen jopa ikkunoiden pesua. En minä sitä varmaan tänään tee. Keksin pistää musiikkia korvilleni ja se vähän helpottaa. Itse asiassa nettinopeuskin juuri kohosi ja ei tarvi enää odottaa niin pitkään sivujen latautumista.

Miina on tapansa mukaan mun sylissä häiritsemässä mun kirjoittamista parhaansa mukaan. Eilen olin niin levoton, että teki mieli viskata se seinään. Huh. Onneksi tänään en sentään sellaisia pohdi.