Maailmassa on hirveän paljon vihaa. Silloin, kun se nousee itsensä puolustamiseksi eli joku loukkaa toisen rajoja, niin se on ihan paikallaan ja tarpeen. Vihan vallassa tehdään kuitenkin hirveän paljon pahaa. Siitä ei päästetä irti. Ennakkoluulojen vallassa syrjitään ihmisiä ihonvärin ja uskonnon perusteella. Ihan yhtä suvaitsematonta on vihata näitä ennakkoluuloisia ihmisiä heidän uskomustensa perusteella!!!!! Kaikki tuo viha ylläpitää maailmassa vihaa ja väkivaltaa. Kaikki, jotka ovat jotain ihmisryhmää kohtaan vihaisia ovat syyllisiä. Ennakkoluuloisia kohtaan voi suhtautua myös surulla ja ymmärryksellä. Ei kannata jauhaa, kuinka joku on väärässä. Kaikki me olemme yhtä lailla joskus väärässä. Annetaan ihmisten pitää mielipiteensä, oltiin sitten niistä mitä mieltä tahansa! Sitä on suvaitsevaisuus....

Sitten yleistä höpinää. joka ei liity mitenkään otsikkoon....

Posti toi mulle juuri uuden pakastimen. Oli muuten halpa. Toisaalta olisin voinut toisessa liikkeessä päästä eroon vanhasta pakkasesta vaihdossa, mutta siellä uusi olisi silti ollut kalliimpi. Ja mihin olisin laittanut vaihdon ajaksi pakasteet? Pilalle ne olisi menneet. Siispä nyt olen niin törkeän "varakas" että mulla on 2 pakastinta.

Ahdistus meinasi saada minut aloittamaan ylensyönnin. Tavallaan se alkoi mansikoiden napostelusta ja se jäi päälle. Koko ajan teki mieli napostella jotain makeaa. Onneksi se alkoi häiritä minua ja lopetin sen syömällä ison lautasellisen salaattia. Salaatin tekeminenkin on ollut aivan ylivoimaista pitkän aikaa. Jotenkin sen syöminen pitää ruokahalun kurissa. Elimistö täyttyy vitamiineista ja on kylläinen. Olisin aivan järkyttävän pettynyt, jos alkaisin nyt lihoamaan! Ulkomuotoni kelpaa mulle tällä hetkellä niin hyvin, että siitä on syytä pitää kiinni. Olenpahan masennuksesta huolimatta kyennyt laihduttamaan takaisin normaalipainoon. Siitäkin taas iso plussa minulle!