Tänään menin sitten Eskon firmaan ja olin neljä tuntia töissä. Oikeastaan olin vähän pidempään, koska jäin tietokoneelle vähäksi aikaa. Sitten totesin, ettei Esko saa aikaan lähteä viemään tavaraa kauppoihin ja toinen oli menossa kiinni. Sanoin lähteväni kaveriksi ja aloin vähän painostaa. On ne Eskon touhut yhtä sekavia kuin aina ennenkin. Miljoona asiaa samanaikaisesti kesken eikä mikään meinaa valmistua. Ainakaan hyvissä ajoin. Aivan kauheaa. En kestäisi tuollaista yhtään.

Sitten Eskon poika jätti Hönö-koiran ketjuun oven eteen kiinni. Se oli hänen käsityksensä koiran pissattamisesta! Hönö oli siinä vinkumassa koko sen ajan kun oltiin kauppareissulla. Takaisin tullessa päätin ottaa Hönön yöksi itselle mukaan. Kunnon hoitoon. Aluksi Hönö oli ihan kauhuissaan eikä halunnut lähteä mun kanssa mihinkään. Se on reppana niin arka ja enhän mä ole sitä melkein vuoteen nähnytkään. Sitten sanoin taikasanan: Autoon! Se oli mieluinen sana. :) Hönö lähti reippaasti autoon ja matkusti hiljaa ja nätisti.

Kotona oli aluksi härdelliä, kun koirat ihmettelivät toisiaan. Lopulta Hönö pakeni keittiön pöydän alle. Olin jo vähän ihmeissäni, että saanko sitä mukaan sieltä lenkille. Siinä vaiheesssa kun olin koirien kanssa ovella lähdössä Hönö tuli kuitenkin perään. Pihasta lähtö kolmen koiran kanssa oli melko karusellia, mutta tiellä koirat lähti kävelemään sulassa sovussa. Vanha tuttavuus on melko hyvin uudistettu. Neljän kilometrin rauhallinen lenkki tehtiin.

Täytyy katsoa huomenna, miten pitkään vierailu jatkuu. Yö voi mennä rauhallisesti tai todennäköisemmin ei. Hönöllä on kotonaan paha tapa vaatia ulospääsyä keskellä yötä. Nyt ei pitäisi tulla ainakaan pissahätä, minkä vuoksi se tavallisesti yöllä ulos haluaa.