Tein pitkästä aikaa listan tekemättömistä hommista. Siitäpä tuli lyhyt! Ihan petyin. Mun ei tarvi välttämättä tehdä juuri nyt oikein mitään. Mua ei tarvita mihinkään. Sitähän minä kai halusin? Olla vaan.

Mun ei tarvinnut ees ajella sileäksi lumikasaa postilaatikon luota! Eilen lähdin kävelylle koirien kanssa ja siellähän naapuri heilui lapion kanssa! Erittäin miellyttävä näky! Näin se pitää ollakin. Miehet heilukoon lapion kanssa.

Roopekin on syönyt oma-aloitteisesti vähän. Siitä tuli hyvä mieli. Miina tosin säikytti vähän tänä aamuna, kun se ei halunnut lähteä liikkeelle kun koirat oli tarhassa. Yleensä se suorastaan karjuu, että tulisin avaamaan portin. No, pikkuhiljaa se ikä alkaa toki vaikuttaa. Aina silloin tällöin se on myös nukkumassa matalammalla. Ei kai aina jaksa hyppiä hyllyn päälle, joka on ollut mieluisin paikka. Lampaantaljan päällä yleellisesti.

Kankea olo. En tykkää. Tekisi mieli vain nukkua. Ja saanhan minä!