Sain vihdoin uuden ajan terapeutille. Aion perjantaina sanoa suorat sanat hänelle. Oikeastaan se on aika tärkeää, että kerron jollekin suoraan kun olen tyytymätön.

Miinan hampaat on hoidettu ja verikokeita otettu. Pitää välillä seurata, ettei ole piileviä vikoja, joille voi jo jotain tehdä. Miina heräsi hyvin nukutuksesta. Siitä olen TOSI tyytyväinen! Verikokeiden tuloksia odotellaan vielä.

Kävin kuntosalilla ja pidin peilistä näkemästäni. Minulla oli tiukka toppi päällä. Käytän sitä aika harvoin, mutta nyt oli väljempi pusero jäänyt kotiin. En näytä yhtään sen paksummalta kuin olin joskus hoikempana vaikka vyötäröllä on noin 10cm enempi paksuutta. Hassua, mutta niin ison kuuloinen lukema ei näy mihinkään. Vaatteissa se toki tuntuu. 

Lakot ei ole toistaiseksi minun ruokavaliooni vaikuttanut. Leivästä on meinannut tehdä tiukkaa. Pärjäisin minä muutaman päivän ilmankin, jos olisi pakko. T iukkaa se tosin tekisi. Leipä on hyvää ja elämä ilman hiilihydraatteja on turhaa!