Eihän tämän yrittäjäkurssin taso häävi ole, mutta nyt oikein hätkähdin. Täällä vain valitetaan ja ruinataan pääsyä etuajoissa kotiin. Minä olen oikein sujuvasti sopeutunut valittajien kerhoon. Milloin valitetaan kouluttajan antamista tehtävistä, milloin ruoasta. En minä nyt jaksa tuosta ruoasta enää valittaa. Täällä ei ole pakko syödä! Luokan takaosassa on mikro ja jääkaappi. Ken ei tykkää ruuasta voi tuoda omat eväät! Ei se ruoka minun makuuni ole niin ylisuolattua enkä minä paljoa suolaa ruossa käytä. Ihan normisuolaista. Tänään siinä oli aika lailla pippuria ja sekään ei kelvannut. Itse asiassa tuo nainen, joka käy joka päivä syömässä ei edes tunnistanut pippuriksi makua! Voi vain ihmetellä, että miten mauttomia ruokia ihmiset syövät?

Perjantaille on siirretty muutama luento. Juhannusviikolta saatiin ruikuttajien ansiosta torstai vapaaksi. Nyt ruikuttajat eivät halua tulla perjantaina luennoille. Jostain edusta on luovuttava! Ihmeen laiskaa sakkia.