Sain eilen itsestäni ja Roopesta aivan mahtavan kuvan! Kumma, miten sen näkeminen piristää mua aivan valtavasti. Tulihan siitä viikonlopun reissusta jotain hyvää. Kävin illalla juoksulenkilläkin. Tuuli teki siitä vähän haastavaa. Tänä aamuna sain puuroni syötyä itkemättä.

Se mua tänään ärsyttää, että tuntemattomat ihmiset laittaa mulle facebookissa ystäväpyyntöjä ihan vain sen perusteella, että mulla on malamuutti. Tai oikeastaan yksi tyttönen ehdottelee niitä ystäviä ja ne toiset vain suostuu... Yhdestä ehdotuksesta kieltäydyin, kun en nähnyt mitään syytä hyväksyä sitä. Harmittaa, että hyväksyin tämän tytön ystäväpyynnön. On aika rasittavan oloinen...

Olen kyllä oikeastaan aika tyytyväinen, kun reippaasti kieltäydyin tästä yhdestä ehdotuksesta. Joo. Se oli ehdottomasti jämpti päätös. Ei mun tarvi selitellä sitä kellekään eikä mun tarvitse todellakaan hyväksyä kaikkea. Oikea suunta omien rajojen pystyttämisessä. Olen nyt suorastaan ylpeä itsestäni!!!