Ihana kaunis prinsessa kuoli 13 vuotta sitten täysin turhassa autokolarissa. En minä sitä olisi muistanut, mutta radiossa oli juttua siitä aamulla. Britit on kuulemma sen jo unohtanut. Jutun perään soitettiin Elton Johnin muistokappale "Candle in the Wind". Se kosketti. Onhan se jo kahden julkisuuden naisen muistokappale. Julkisuus on vienyt monet ihmiset ennenaikaiseen hautaan. Se syö ja kuluttaa ihmistä. Kummallista, että silti siitä on tullut tavoittelemisen arvoinen asia. On reality-ohjelmia joka lähtöön. Turhin niistä on tietty BB, jota en todellakaan katso. Minulle ei vain millään aukea, miksi ihmiset sinne haluaa örveltämään. Eivätkö ihmiset yhtään arvosta itseään? Surullista.

Hmm, olenpa istunut pitkään koneella. Minulla on uusi villitys: teen tulevalle yritykselleni kotisivuja. Löysin hyvät ohjeet netistä. Minulla on vielä kaiken lisäksi aivan ilmainen kotisivutila olemassa. Muistin sen vasta viikonloppuna. Kauhean vaikea päättää, millaisen taustan laittaisin! Kaikki muu on lähes selvää. Välillä on käynyt jo mielessä, että jättäisin taustan vain valkeaksi. No, en malta. Vaihtoehtoja olen rajannut muutamaan. Pari on tosi nättiä ja pari asiallisen tyylikkäitä. Jostain syystä pinkkiin vivahtavat vaihtoehdot on nyt lähempänä mun sydäntä. En sitten tiedä, onko se yrityksen kannalta kovin viisas vaihtoehto...