Kävin tänään kuntosalilla, vaikkei hirveästi innostanut. Itse asiassa olin vakuuttunut, että puolenpäivän aikaan salille meno vain väsyttäisi. Yleensä se on mulle huonoin aika päivästä harrastaa liikuntaa. Salilla ei ollut montaa ihmistä. Sitten sinne tuli sellainen teräsvaari, joka käyttää maksimipainoja lähes joka laitteessa ja kiskoo 200kg maasta! Hän sanoi minulle, että samat kovat naamat näkyy käyvän säännöllisesti salilla. Minä olen kova naama salilla! Vähänkös tulin hyvälle tuulelle! Sama teräsvaari kysyi minulta, että olenko harrastanut kilpaurheilua joskus! Kyllähän minä saatan siltä näyttää, kun olen saanut synnyinlahjaksi leveät hartiat.

Salin jälkeen menin kauppaan, tulin kotiin ja laitoin ruuaksi "pikaruokaa": paistettua siikaa ja keitettyjä pakastevihanneksia. Terveellistä ruokaa ja todella nopeasti. Väsymyksestä ei ole tietoakaan! Ou jee.