Siis tänä aamuna sain oikein ihanan yllätyksen, kun astuin vaa'alle: painoni oli 67,1kg. Tämä lukema on 10 kiloa vähemmän kuin mitä se korkeimmillaan on ollut. Samalla BMI laski normaalipainon puolelle ja on nyt 24,9. Jee!!!! Kokeilin joitain vaatteita ja nehän mahtuivat päälle. Reilu kuukausi sitten vasta kokeilin mun lempisortseja eikä ne menneet kiinni silloin. Nyt menivät, mutta ne olivat vielä turhan kireät käytettäväksi. Vielä/enää kolme kiloa kun saisin pois, niin olisin päässyt eroon masennuskiloista.

En minä edes tiedä, mitä olen tehnyt tämän saavuttaakseni. Viikon ajan olen syönyt enemmän ja koko ajan on ollut vähän nälkä ja ruoka on pyörinyt mielessä! Olin ihan varma, että paino on noussut. Kai minä sitten olen liikkunut ja touhunut enemmän.

Tänään on parin tunnin kuluttua Pepin toinen jälkikurssi. Katsotaan, mitä siitä tulee. :) Peppi lähti tänä aamuna vähäksi aikaa omille teille, kun päästin sen irti roskia viedessäni. Luulin, että sillä olisi ollut pissahätä. No, kyllähän se minua kusetti. Kun neitiä ei kuulunut takaisin, lähdin Roopen kanssa aamulenkille ja löytyihän se Peppi pellolta juoksemasta. Jospa olisi enimmät energiat kulutettuna ja malttaisi keskittyä rauhassa jälkeen.