Hö, heräsin ennen kahdeksaa. Sinänsä hyvä, että on koko päivä aikaa touhuta (eli surffailla netissä), mutta kun nukkuminen on niin kivaa! Oli vain outoa, kun uni tuntui loppuvan kesken. Sitä on tosin tapahtunut monta kertaa parin viime viikon aikana. En tykkää.

Näin unen, joka jäi mieleen. Olin menossa yhteen rakennukseen ja siellä järjestettiin arvonta, johon päätin hetken mielijohteesta osallistua. Piti valita neljästä miehestä voittaja. Heillä oli menossa jonkinlainen seikkailu, joka itseasiassa liittyi edelliseen uneeni. Olin tehnyt valintani, mutta minun ei annettukaan sitä valita. Minun arvaukseni laitettiin sille miehelle, jolla oli vähiten kannatusta. Sitten ilmoitettiin osallistumismaksu. Olin ajatellut, että se maksaa jotain 2 euroa. No, ei  vainen. Minun pitikin maksaa 2000 tai 3000 euroa tai jotain siltä väliltä. En oikein tarkkaan muista. En protestoinut yhtään, vaan kaivoin kiltisti luottokortin esiin. Kyllä tympäisi herättyäni, että en osaa pitää puoliani edes unissani!