Yhdessä elokuvassa sanottiin, että jos jumalalta pyytää esim. rohkeutta, niin hän antaa tilaisuuden olla rohkea.

Minä haluan muuttaa käytöstäni ja tarvitsen siihen tilaisuuksia. No, nyt niitä tuli! En nimittäin ole saanut sellaista palvelua kahdessa paikassa, kun olisi syytä saada. Ensinnäkin pankin vaihto meni aivan plörinäksi. Kuntoutustuki meni uuteen pankkiin nyt, mutta suoraveloitukset menee edelleen vanhasta! Vaihtoa ei siis tapahtunut, vaan hajaannusta. Jouduin ottamaan pankkiin yhteyttä. Olen jo yrittänyt monta kertaa soittaa sille virkailijalle, joka tähän vaihtoon yllytti, mutta eipä tuo vastaa. No, nyt odotellaan taas, että josko se valtakirja tulisi täytettäväksi. Se siitä täyden palvelun pankkivaihdosta minun kohdallani!

Sitten auton huolto. Se jäi kaksi viikkoa sitten kesken, kun ei ollut kaikkia osia. Nyt soitin, että en odota enää yhtään. No, se yrittäjä lupasi hätistellä paikkaa, josta hän odottaa tilaamiaan erikoisöljyjä mun autoon. Ei sitten oo voinut tehdä sitä ilman, että minä ensin hätistin! Rasittavaa! Tekisi mieli vain pudota lamaannukseen ja masennukseen ja todeta, että ei tietenkään kukaan tahdo mua palvella. Ainakin olen ensin saanut itsestäni palautteen antoa. Puolensapitäminen on vaikeaa ja rankkaa. Asioiden ei pitäisi olla näin vaikeita! Jostain syystä ne vain osuvat nimenomaan masentuneen tielle. Niin, kohtalo tai mikälie korkeampi voima antaa tilaisuuksia muutttaa itseään. Oikein roppakaupalla. Kiitos vaan. (tämä oli sarkasmia!!!)