Otin reilu vuosi sitten raitoja hiuksiini peittääkseni harmaat hiukset. Niitä oli tullut yhtäkkiä niin paljon, että otsatukassa oli oikein raita. Se näkyi joka kerta, kun katsoin peiliin eikä se tuntunut kivalta. Värjäyksen jälkeen ei ole harmaata näkynyt, vaikka värjäys on kadonnut ajat sitten. Rupesin oikein miettimään ja tajusin, että samoihin aikoihin lopetin masennuslääkkeiden syömisen. Siis ne harmaat hiukset johtuivat masennuslääkkeiden käytöstä! Toki mulla on edelleen harmaita hiuksia. Tutkin tarkemmin tänä aamuna ja löysin niitä. Silti niiden määrä on huomattavasti vähentynyt. Että semmoisia sivuvaikutuksia.

Mieliala on heitellyt todella kovasti. Eilen olin taas valmis luopumaan koirista. Tänä aamuna heräsin inhottavasti uneen tulipalosta. Olin unessa ulkona ja naapurin kulotuksesta levisi tuli kohti taloani. Olin sammuttamassa oven edestä liekkejä ja Roope oli narussa siinä vieressä. Sisältä alkoi kuulua vinkumista ja avasin oven. Palovaroitin huusi, sisällä oli savua ja Peppi ja Roope olivat eteisessä. Peppi huusi ja se kuulosti siltä kuin se olisi sanonut "fire". Yritin kutsua koiria ulos, mutta ne väistivät takaisin sisälle ja jäin ihmettelemään miten saan ne ja vielä Miinankin ulos turvaan! Olipa kamalaa herätä tuohon!

Sen verran kiinnostusta elämään mulla kuitenkin on, että varasin eilen itselleni kampaajan. Sain ajan jo tälle päivälle. Eiköhän se piristä taas! Ei sitä turhaan sanota, että tukka hyvin kaikki hyvin.