Mistähän aloittaisi... Näin pari yötä sitten jänniä unia ja sain niistä tulkintaa toisesta blogista. Isäni oli hirviönä salaisessa paikassa, johon pääsin kurkistamaan. Se saattaisi viitata siihen, että isääni liittyy jotai salaista. Ainoa asia, mikä mieleeni tuli oli erään terapeutin epäilyt mahdollisesta insestistä. Jos isäni olisi käyttänyt minua hyväksi pienenä, niin sehän selittäisi paljonkin käyttäytymistäni ja tätä masennusta. Sen olisi pitänyt tapahtua niin nuorena, etten sitä mitenkään voi itse muistaa, mutta kehoni sen muistaisi. Jotenkin minun on vain täysin mahdotonta sitä edelleen uskoa. Olen pienenä ollut täysin äitini kanssa. Isä on minulle ventovieras senkin vuoksi. Äitiäni hän on kyllä kohdellut seksin saralla huonosti. Sievästi ilmaistuna. Minulla on siis sellainen käsitys, ettei isälläni ole ollut mahdollisuutta tehdä minulle mitään.

Uni voisi liittyä myös isäni isään, joka on kuollut ennen syntymääni. En tiedä siitä ihmisestä muuta kuin nimen. Senkin vain siksi, että pikkuveljeni on nimetty hänen mukaansa. En siis tiedä edes isoisäni kuolinsyytä. Hieno suku minulla, vai mitä? Oikea riippakivi.