Onpa taas päivä ollut tähän mennessä. Ensin Roope hyppäsi aamulenkin päätteeksi mun nenään, joka alkoi vuotaa verta. Olin niin ilkeä, että kielsin sitä kiusaamasta Peppiä. Se kun ei halunnut jostain syystä leikkiä. Olin ihme kyllä asiallinen ja en tehnyt mitään, vaikka suututti! Tuijotin vain Roopea ja se taisi tajuta, että mun nenässä on verta. Ainakin se rauhoittui. Yleensä se riehaantuu, kun sitä tuijottaa oikein tiiviisti.

Sitten lähdin hakemaan terveyskeskuksesta ohjeita tähystystä varten. Ihan pieleen on menossa. Mun pitää sitten kuitenkin paastota yksi päivä, vaikka hoitaja sanoi, ettei tarvi paastota. Mun olisi pitänyt myös jättää siemeniä sisältävät marjat ja hedelmät syömättä viikko ennen tähystystä. Liian myöhäistä jo! Oli jo torstaina, kun mulle soitettiin.

Kuntosalille yritin mennä, mutta ovi ei auennut. Sen pitäisi aueta, kun soittaa tietttyyn numeroon kännykällä. Tämä oli jo toinen kerta, kun yritän päästä kännykällä sisälle. Selvästi mulle ei ole laitettu tätä asetusta oikein. Paska sanon jo! On se kumma, kun maksaa jostain palvelusta ja yrittää hoitaa itseään, mutta ei vain onnistu.

En jaksa.