Ei se auta kuin palauttaa nettitikku ensi viikolla ja odottaa uutta tilalle. :( Netin käyttö tökkii aina vain enemmän ja enemmän. Yhteys katkeaa salaa kesken kaiken eikä mokkula tiedä asiasta mitään. Huokaus. Tuntuu välillä, ettei mikään toimi ja kaikki hajoaa. Täytyy keksiä muuta ajanvietettä sitten.

Paljon olen ajatellut kaikenlaista. Tärkeimpänä varmaan on se, että väsymykseeni voisin ehkä pikkuhiljaa vaikuttaa omalla asenteella. Kun päätän olla olematta väsynyt, niin ehkä voisin sitten toimia päätökseni mukaan? Viime yö meni tosin ihan harakoille, joten tänään en sellaista yritäkään. Puoli kahdeltatoista olin jo nukkumassa, kuten aina. Silloin koputti joku ovelle! Aivan kamalaa! Mä olin kauhuissani! Koputus vain jatkui, joten lopulta nousin ja puin jotain päälleni. Palelin silti... Roopen pannasta kiinni pitäen uskaltauduin avaamaan oven. Siellä oleva mies kysyi, että olenko ottanut hänen karhukoiransa talteen! Ei meinannut millään uskoa, ettei mulla hänen koiraa ole! Kaikenlaista hölmöä porukkaa täällä voikin olla... Siinä meni sitten pariksi tunniksi yöunet, kun pelästys pikkuhiljaa laukeni. Kyllä pistää vihaksi!