Mulla on koko tämän vuoden lisääntynyt vatsavaivat. Sattuu ja ulosteet on löysiä. Ei pitäisi olla! Mun ruokavalio on niiiiiin hyvä! Pelkkää täysjyvää ja lähes kilon verran kasviksia päivässä. Mieleeni on tullut keliakia.... Sen oireet on epämääräiset eikä aina edes liity vatsaan. Voisiko se olla yksi masennusta ylläpitävä tekijä? Voi olla, että mä taas epätoivoisesti yritän keksiä jotain fyysistä vaivaa itsestäni, mutta eipä se haittaisi mitään, jos tutkittaisiin. Jotenkin vain tuntuu yhä enemmän ja enemmän täysin mahdottomalta, että mä oon sairastanut tätä tautia jo kuusi vuotta vailla mitään parantumista. Jotain on keksittävä taas vaihteeksi...

Muuten olen kohtuullisen pirteä vaikka aamut on edelleen ihan tuskaa. Olen jopa ajatellut, että minun pitäisi ruveta tekemään jotain pikkutyötä. Pari tuntia päivässä olisi hyvä. Saisin vähän tuloja ja pääsisin tästä mökistä tekemään jotain hyödyllistä. Käytännössä se tarkoittaisi Eskon luo menoa. Hänen firmassa on aina tarvetta tehokkaalle ihmiselle, joka osaa hommat. Tarttee vaan miettiä, että jaksanko oikeasti sitä ihmistä sen verran sietää. Ehkä kesällä.