Mä haravoin eilen!  Peräti vartin verran, mutta silti. Hih.

Tänään olen pessyt koneellisen pyykkiä ja järjestelin yhden vaatekaapin laatikon. Tuo jälkimmäinen varsinkin on ihan ennenkuulumatonta. Imurointia olen suunnitellut monta päivää, mutta saa nähdä jääkö se vieläkin suunnittelun asteelle.

Parasta kuitenkin tässä päivässä on se, että en ole vieläkään menettänyt hermojani vaikka tekniikka ontuu. Sain eilen uuden mokkulan ja liittymän, mutta ei se ole yhtään sen nopeampi kuin vanhakaan. Periferiassa ei vain ole riittävästi yhteyksiä. No, kyllä kai se on vain tyytyminen samaan kuin ennenkin. Pitäisi olla varmaan kaapeli, mutta ne yhteydet maksaa toki paljon enemmän. Ehkä sitten, kun mä paranen ja palaan töihin... Heh, millähän vuosikymmenellä se toteutuu... Olen minä kuitenkin edistynyt ihan hurjasti. Kyllä se on mahdollista, kun vain valjastan alitajuntani uskomaan siihen. Alitajunta kun tuntuu saavan sen, mitä se hakee! On sillä melkoinen valta ihmiseen... Hurjaa.