Eilinen kuntosalikäynti painaa tänään jäsenissä. Olo on samanaikaisesti raskas ja vetelä.

Aamulla ukkosti oikein kunnolla. Sadetta tuli vain vähän. Koirat olivat aika kiltisti tarhassa, kun satuin antamaan niille illalla haisevat luut mukaan. Peppi olisi itse asiassa ihan hiljaa narun päässä. Tarhassa sitä hermostuttaa. Eilen se oli jonkin aikaa narun päässä ulkona, kun se näytti haluavan ulos. Naapuri sattui kulkemaan ohi lastenlasten kanssa ja eivät nähneet narua, kun Peppi oli osittain pensaassa. Jäivät ihmettelemään pitkäksi aikaa tielle, että onko koira irti vai ei. Meinasin jo mennä ulos sanomaan, että kiinni on. En kuitenkaan jaksanut nousta kesken ruoan syönnin.

Tänään olisi taas mätsäri. Roopelle tekisi hyvää käydä taas koirien ja ihmisten ilmoilla. Ilma vain on edelleen niin lämmin. En oikein tiedä, mitä tekisin. Ehkä menen kuitenkin. Ensi viikolla on oikea näyttely, johon ollaan menossa. Harjoittelu tekisi hyvää. Roopen olisi myös hyvä harjoitella rauhallista käytöstä silloinkin kun kyllästyttää.

Kuntosalikäynti oli kyllä hyvä vaikka nyt väsyttää. Puin ylleni vanhan tosi tiukan topin. Näytin peileistä tosi lihaksikkaalta ja hoikalta! Ihan olisin kelvannut vaikka fitnessmalliksi... Turhaan minä olen kadehtinut yhtä naista, jolla on tosi lihaksikas hyvän näköinen vartalo. Raskaampia painoja hän nosteli kuin minä, mutta en minäkään ihan höyhensarjalainen ole. Parasta sen naisen vartalossa on se, että hän ei ole mikään langanlaiha vaan vähän pullea kuten minäkin.

Voisin tähän nyt myöntää itsellenikin, että ajattelen Eskoa melkein koko ajan. Odotan hänen soittoaan. Kai minulla on jotain tunteita häntä kohtaan. Sääli vain, että en voi saada hänen kanssaan sellaista suhdetta kuin haluaisin. Toisaalta minulla oli aikoinaan ikävä Reijoakin vaikka hän kohteli minua törkeästi. Voinhan minä vain olla yksinäinen. Esko tosin ei ole ollenkaan paha ihminen. Hän ei vain pidä itseään sen arvoisena, että tekisi jotain itsensä eteen. Minä väsyin jo kertaalleen olemaan hoitajana Eskolle, kun itsekin tarvitsin apua ja tukea. En jaksa tehdä itselleni sitä enää. Ansaitsen enemmän vaikka se tarkoittaisi yksinäisyyttä.