On se kyllä hyvä, ettei mulla ole lapsia!!!! Heittäisin ne tällaisina hetkinä koiratarhaan koirien seuraksi.... Olisi ne kai moisesta kohtelusta tosin jo kauan sitten otettu huostaan.

Yritin vähän aikaa purkaa kiukkuani pihatietä hakkaamalla. Mulla on sellainen kasvillisuuden poisto tiestä -projekti. Mun nurmikko on levittäytynyt tielle. Näyttää ihan autiolta tämä talo, kun tie on kasvanut umpeen. Jotenkin se haittaa mua. Entistä enemmän tuntuu eristäytyneeltä ja hylätyltä. Kolme kottikärryllistä kasvia ja juuria oon jo repinyt irti. Homma on silti aivan alkutekijöissään. Tämän aamun tien hakkaamisesta sain sormeen rakon, joka puhkesi ja homma loppui.

Sekin kiukuttaa, kun tilasin netin kautta uuden pakastimen ja lasku tuli oikein triplana! Jouduin sitten soittamaan sinne firmaan ja selvittämään tilanteen. Ärsyttävää.

Kaikenlaista pientä oon tehnyt kotona. Piti raivata sille uudelle pakkaselle tilaa ja miettiä, mihin laitan sen vanhan. Toiveissa olisi myös ostaa tänne sohva ja sillekin olen pikkuhiljaa raivannut tilaa. Mustikoita olen poiminut, tosin ne on melko pieniä. Juoksemista olen jatkanut, vaikka se tuntuu hankalalta. Aamuisin olen noussut vähän aikaisemmin, vaikken pääsekään ylös heti kellon soimisen jälkeen. Tänä aamuna se nyt ei mitään vaikuttanut, kun meni aikaa istuessa ilman mitään sen kummempia ajatuksia. Ei käynnistynyt kone muuten kuin kiukkuisena.