Viime päivät olen vain tuskaillut koirien huonontuvan käytöksen vuoksi. Vetohommat on jäänyt koirille päälle ihan joka hihnalenkillekin. Mä oon olllut aivan poikki fyysisesti ja henkisesti. Kaiken lisäksi Peppi on ilmeisesti (eikun ihan selvästi!) saanut päähänsä olevansa pomo! Se merkkailee ja kukkoilee aivan törkeästi. Ei niinkään sisällä mutta ulkona se on ihan kuin eri koira! Yhtenä päivän Roope vielä peitti omat kakkansa? Koirien käytös on ollut ihan nurinkurista.

No, tästä johtuen olen vain hermoillut ja tuskaillut koirien kanssa toimeentuloa ja oma hyvinvointi (tai pahoinvointi) on jäänyt huomiotta. Mun pitäisi tutkia sisintäni ja löytää sieltä rauha mutta siitä ei kyl oo tietookaan! Kaiken lisäksi oon saanut päähäni soittaa mun ihastukselle. Mulla on ollut pari päivää aivan pakottava tarve siihen. Pelottaa aivan järkyttävästi. Kauhistuttaa se, että tähän ahdistukseen pitäisi vielä heittää lisää löylyä! Ois kai se sitä henkistä epämukavuusaluetta, joka auttaa mua eteenpäin, mutku! 

On jo ollut sellainen olo, että tarttisin rauhoittavia tai humalatilaa tai jotain vastaavaa! No, ei se auta. Ilman on pärjättävä kuten tähänkin asti. Yksi lohtu mulla sentään on. Minä en tästä mene rikki!!!!! Olen jossain vaiheessa kaikessa hiljaisuudessa tullut siihen tulokseen, että mua ei kukaan saa enää hajalle. En minä eikä varsinkaan kukaan mies. Tai tarkkaan ottaen Miina voi kyllä saada mut täysin luhistumaan. Siis sitten kun tulee se pelkäämäni päivä, että Miina jättää tämän maailman... Ehkä se nyt kuitenkaan ole ihan nurkan takana odottamassa. 

Eilen olin kyllä ihan yleisesti ottaen niin vainoharhainen kuin olla voi. Menin karaokekurssille ja lähtiessä tuli sellainen olo, että menetän tulipalossa kaiken... Hyi, olkoon miten voimakas tunne se oli! Oli pakko avata vähän hellan peltiä ja vetää töpseleitä pois seinästä. Koiratkin laitoin tarhaan.  Onneksi olin aivan väärässä tällä kertaa! Pelkään vain, että se päivä vielä koittaa kun pelkoni toteutuu... Hetkinen... Ei se tulekaan toteutumaan. Kaikki se, mitä olen ennakolta yrittänyt arvailla tapahtuvaksi on toistaiseksi jäänyt toteutumatta. Olen onneksi erittäin huono ennustaja!