Olin aika hämmästynyt tänä aamuna, kun laitoin Roopen ulos. Vähän tihutti vettä, mutta olikin ihan lämmin. Alkuviikosta lupailtiin jopa 11 astetta. Minä varauduin oikein eilen kylmään. Toin puita sisälle ja laitoin kasvihuoneeseen lämmittimen päälle. Huvittaa hieman. Palelemisen sijaan olen kävellyt paljain jaloin nurmikolla. Nyt se oli mukavan kuiva ja varpaat nautti olostaan.

Sain koirille tehtyä kahluualtaan tarhaan. Se on ollut suunnitteilla viime kesästä asti. Viime vuonna ostin paljun. Nyt sain kuopan kaivettua. Onhan se turhan syvä mutta ainakin saavat koirat juoda kyllikseen siitä. Leväntorjunta voi olla sitten ongelmallista. Ehkä hankin joku päivä oikean allasmuovin ja pumpun.... Koirille suihkulähde kuulostaa hiukan ylelliseltä... Kuopan suurentaminen ei tosin houkuttele, kun maassa oli aivan valtavan kokoisia kiviä. Ehkä ensi kesänä....

Radiossa sanottin juuri, että on helluntai ja kaikkihan sen tietää. En minä vain tajunnut ollenkaan. Olenpas minä pihalla maailman menosta! Onneksi ei tarvitse käydä kaupassa.

Tässä vähän maistiaskuvaa eilisestä näyttelystä:

Pidin kovasti paikasta. Yleisurheilukenttä sopii tuollaiseen täydellisesti.